Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

Stresstålig ....NOT!

Jag vet inte vad jag har för fel nuförtiden. ... Jag är arg på det mesta... hela tiden. Jag flyger iu taket för småsakert så jag blir riktigt skrämd själv.

Jag flyger i taket för att :

1. Jag glömde köpa ost när jag helg handlade.
2. Jag hittar inte min mössa, och jag kan ju inte glömt den nån stans ... nån har ju tagit den i ren elakhet. Var är förnuftet i världen.
3. Jag har svårt att somna då jag vet att jag har sovmorgon och får sova hur länge som helst... jag somnar INTE! Tänker på jobbet och stressar upp mig.... hjärtklappning. Skiiit!
4. Jobbet ska vi inte börja prata om ens.... borde byta till parksittare eller bladvändare istället... åtminstone för en tid.
5. Kaffet i morse räckte till bara en Mega stor kopp... borde helst ha räckt till 1 ½.
6. Alla vill nåt hela tiden... vart har ensamheten tagit vägen i VÄRLDEN?
7. Alldeles för behagligt väder... man måste ju vara ut för tusan.... fyadådi....
8. Min spark gick mycket trögare än alla andras på vår sparkutflykt i morse.... inget fel på föraren... spark-sjutton var TRÖÖG!.
9. Hushållerskan har helgen ledig .... blir til att börja göra mat nu då.... he va int naana tå!

Nåjaa.... en ledig dag som denna brukar ordna upp det mesta.... har jobbat ganska mycket och har slut på mitt lager tålamod. Lite ledighet idag och en stunds ensamhet är en lisa för själen. Borde ha lite semester sisådär en 6-12 månader....
En ljuspunkt är ju ialla fall att min garnbeställning från lankanet anlänt och helgen är räddad..... stickning lugnar ner nerverna. ....Jag kunde bara sitta med garnnystanen uppefter kinden och bara njuta. Garn är då det bästa de uppfinnit i världen. På återskrivande när jag lugnat ner mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar