Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

Trettondagsafton

Trettondagssfton då..... haft ledigt idag och haft en riktigt lååång sovmorgon. .... MIn hund väkte mig tio tiden... och det var sååå skönt med sovmorgon. ...och brått hade jag inte heller väl jag äntligen steg upp. Det blev så att säga en pyjamasförmiddag. Betalade lite räkningar och klädde mig till tillsist och for in till stan för lite inköp inför helgen.
Jag plockade faktist bort lite tomtar och rött tyg ur dekorationen idag. ... Tänkte faktist plocka ur julgranen också och avsluta julen hos oss men då jag föreslog det för Emma tittade hon på mig så alldeles bestört att jag visste dirket att det gör vi INTE! Så den får stå kvar över helgen så åker den ut måndag. Emma och jag fräächade till oss idag och besökte frissan.... jag blev betydligt kortare...på ena sidan... Emma var så rädd om sitt långa hår så frissan fick ta knappt topparna av hennes hår..
Ikväll väntar Revyn på tv med Eva Rydberg.... wouldnt miss it for the world....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar