Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Snart ett år på bloggen..... Pristävling utlyses!

Hmmm.... Jag har tänkt ett tag på hur jag ska uppmärksamma årsdagen av min blogg... Den infaller den 13 februari... då jag skrev mitt första inlägg. Bloggen har utvecklats under tiden... men jag kan tycka när jag läser igenm den att stilen har ändå inte riktigt ändrat och jag har hittat sättet att skriva på.... Det här sättet är "safe" för mig. Avhandlar heller inte allt vardagligt... ni vet ej ännu vad jag hade på smörgåsen eller hur många gånger jag bevistat toaletten den dagen... jag avhandlar heller inte min och min familjs innersta tankar och förhoppningar eller besvikelser... dem håller jag för mig själv.... för dem gör mig till mig.... men jag tycker om att skriva lite tankar och framför allt så har jag upptäckt att det är lite roligt att skriva av sig... att öva sig hur man sätter orden för att uttrycka det man tänker och tycker. Det har varit en utmaning... rolig sådan... först tar vi bloggen.... sen tar vi utgivning av egen bok... :)
Skämt åsido..... som sagt har jag ett ökande antal läsare och det är såå roligt.... att någon tar upp min sida och tycker om att läsa det jag skriver.... så därför tänkte jag så här då årsdagen närmar sig utysa ett litet lotteri bland mina läsare. Jag fick iden av min syster som också bloggar och som älskar att sy... hon på hennes bloggs årsdag lottade hon ut en grej som hon sytt... så nu tänkte jag ha ett lotteri på något som jag stickat....och då tänkte jag så att det är lite svårt att bestämma ett pris eftersom en sak inte passar alla ... men vi kan säga så att jag i slutet på vecka 5 söndagen den 5.2. drar en vinnare... och sen tänker jag ut något personligt... det kan ju ta en liten tid eftersom det tar en liten tid att få färdig men priset kommer så fort jag får den klar... ska vi säga så... Alltså då kan ni som vill medverka i mitt lilla lotteri skriva under kommentar här nera på sidan och säga att ni gärna är med i utlottningen... välj "anonym" om ni inte har nåt konto och så gärna namn under så jag vet vem ni är.... Drar sedan en vinnare under en övervakande av en oberoende familjemedlem.... Drar en vinnare bland dem som meddelar här ....inte om man "gillar" på fb.... för då vet jag inte om man vill vara med eller inte... ska vi säga så..... Let the show begin...!

11 kommentarer:

  1. Ååh, en utlottning:) Jag brukar aldrig vinna nåt, men självklart vill jag delta.... /Annika W :)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar sällan vinna något,så jag får väl sticka själv då-i värsta fall;)

    SvaraRadera
  3. Kära syster, jag har följt varje blogginlägg du gjort och VARJE GÅNG har jag fashinerats av något som du skrivit. Så klart är jag med i utlottningen... spännande värre :) :) Carola W-S

    SvaraRadera
  4. Tur att jag läser vad du skriver, annars hade jag missat utlottningen.Skrivandets gåva har nog inte fallit överallt i släkten, tyvärr.Men min äldsta bror är en riktig skribent så där har vi det. :) Gundel

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med i utlottningen jag också, förstås. Men lägg Melvins namn på lotten - han är turkillen i vår familj. ;o)

    SvaraRadera
  6. Självklart deltar jag i ditt lotteri Annika! detta skrivet av micbjo:)

    SvaraRadera
  7. Man måst ju nästan delta, faktiskt :D

    SvaraRadera
  8. Vill också delta i utlottningen...Och nu när jag såg micbjo:s signatur fick jag lite dryft efter jobbet och alla ni som finns där.../ Sara

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med i lotteri! /anna maria

    SvaraRadera
  10. Jag vill också vara med! Hittade din blogg nyligen, av en slump! Kram på dig! / Anna-Lena H

    SvaraRadera
  11. Jag också vill gärna va med i lotteriet! / anonym vännen min!

    SvaraRadera