Summa sidvisningar

lördag 31 december 2011

2011 Tack....... Välkommen 2012....



Ok.... Nyårsafton ikväll då.... och faklorna är tända...Ett år slutar och ett annat börjar... det ena året har man bakom sig... det andra året har man framför sig. Det hör väl till att reflektera över det gångna året och jag tänkte mig på en sammanfattning... jag ska försöka fatta mig kort... vilket jag brukar ha problem med här på bloggen men jag ska försöka...
2011... året då:

...jag började blogga... i februari om jag minns rätt.... och jag har ännu inte kommit fram till om det är bra eller dåligt. ... men lite trevligt och intressant är det. Jag tycker mig ändå söka min egen stil ännu... det finns så många sätt att blogga på och jag försöker ännu hitta min stil... jag försöker vara öppen men ändå inte för mycket... trevligt sätt att bolla mina tankar på och få ventilera tankar och känslor. Kan hända att man borde rikta sin blogg åt något håll men jag letar ännu efter min stil.

... i mars var jag på Les Miserables ...andra gåmngen... musikalen som delade in mitt liv i före och efter musicalupplevelsen... Jag säger bara wow... det mest omvälvande detta år... och förra ocskå....:) Det bästa jag sett...ever!

.... Har hunnit med nån resa till Åland också... lite längre detta år... var en vecka... och hade "the time of my life"...

.....Min mamma fyllde jämt och vi firade henne ordentligt... det var roligt och minnesvärt.

.... Min farfars stuga plockades ner och tanken på en egen sommarstuga började äntligen planeras... Nu har vi den nerplockade stugan här i väntan på is... eller som det ser ut nu... en flotte... och sen är sommarstugan inte långt borta. Det ska bli spännande nästa år..

...... lärde mig köra båten själv. Var en hel del på vår semesterö... ibland ensam med vår dotter och bara njöt....

...... Vår dotter fyllde 7 år och började ettan.... Går hur bra som helst... smart tjej!

........Jag fyllde 33 år... huvadådi....

......fått fira en jul tillsammans med hela familjen... och nu nyåret som vi firar in själv iår,

Njaa... det var väl i stort...

Nästa år... ska vi försöka oss på en semester resa hela familjen till Puerto Rico kanarieöarna... i febr. mars... Sommarstugan ska byggas till sommaren ... och sen får vi se... vad nästa år har åt oss....

Nu till kvällen då.... Johan hade gjort en middag med nötinnerfile och potatisgratäng och en dessert med kokospannacotta med havtornstäcke nyårskvällen till ära... ... jag säger bara mums...
Nu väntar lite tennsmältning så ska vi se vad nästa år har att bjuda på... jag önskar mitt tenn visar en cykel... och Johan väntar sig en scoter. .... vi få se.... först Grevinnan och betjänten... och en trevlig kväll med familjen.... kanske lite chips och champagne mot slutet av kvällen...

Jag önskar er av hjärtat Ett Gott Nytt År 2012 kram till Er Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar