Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

Jaa jyst så... he va int naana tå .....

He va int naana tå än att jag håller på att bli sjuk..... brännde mig i näsa idag redan från morgonen.... under dagen lite sjuk hals och trötthet..... trodde jag bara var lite "efter vak-hang over"... allt kulminerade i lite stegring och förlamande hängighet på kvällen. Förkylningen är ett faktum.....och jag som har ledig dag imorgon.... och så mycket att dona med... få se om jag ändå gör det.. det finns ju burana.
Dagen spenderades i Kockola med mamma... en sån där mamma-dotter dag... alltid lika roligt... Fick köpt några julklappar så nu fick jag bocka av flera klappar på min borde köpa lista. ... Och ni som undrar... vi köpte Mega hamburgermenyn... PLUS size! Och det var precis så mycket vi befarade.... Men lämna kan man ju inte så vi var tvugna att äta upp allt... hihi... undrar vad man ska pröva nästa gång...mega suuper plus size kanske....
Det var jätte mycket folk i stan och vi tänkte att kanske många hade tagit ledigt måndag... inför självständighetsdagen imorgon... det kryllade av folk i affärerna. Och folk handlar för otroliga summor... och helst ska det paketeras ..ALLA sakerna så bara kassaköandet tar en evighet.. Ta din vara hem vet ja och packa hemma... hade jag haft lust att säga.
Kvällen hade jag tänkt spendera framför symaskinen med haredräkt tillverkning men jag har mest legat på soffan ikväll.... imorgon ny dag och nya möjligheter. Ska försöka gurgla i konjak... det lär vara bra..... ännu bättre om man sväljer också ...har jag HÖRT....:) På återskrivande imorgon.... frisk som en mört....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar