Summa sidvisningar

fredag 16 december 2011

Den årliga kranstillverkningen

Fredag då.... Idag står städning och matinköp på programmet. I kylskåpet finns bara lampan så jag befarar att det blir dyrt innan jag har hem det vi ska ha.... huvadådi.... sen är huset faktist lite upp och ner... med en massa grejer överallt så jag har nog att göra ett tag. Men ledig hela dagen så jag har ingen deadline... jag "mårar" på...

Sörjer snön en aning... tycker inte om det här klottet och halkan på vägarna. Känns lite dystert faktist... inte så där juligt som det borde va. Jag hoppas på nästa vecka... mera snö tack...
Julkorten är ivägskickade... och paketet till Åland så nu är allt sånt fixat.
I går drog min hund och jag till skogs och samlade lite lingon och blåbärsris för den årliga kranstillverkningen.... Jag gör alltid en till oss och en till mamma och pappa... de blir alltid lite olika för varje år och det här är årets resultat... rätt nöjd faktist. ....





Jaja mina tankar är på lite annat håll idag så jag måste återkomma då jag kan samla mina tankar bättre... på återseende....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar