Summa sidvisningar

måndag 21 november 2011

Helt vanlig...Måndag.....



Jaha så har det hunnit bli måndag igen... och min lediga helg tog slut. Det har varit så skön... Fått gjort en del men även lite egen tid och samlat krafter. Har stickat en del också men innan jul är det topphemligt så därför inga foton av dem ännu.... Igår var det ju då äntligen minusgrader och rimfrost överallt... åkanten var frusen och det var så där härligt friskt och kallt i luften. Jag börjar faktist längta efter lite kallare väder och snö.... Emma hann ta fram pulkan på rimfrosten i gräset men nu idag är det varmare igen så där står den på den gröna gräsmattan.
Börjar också vänta såå på julen... kan nästan inte hålla mig till helgen då jag får ta fram lite ljus och öka mysfaktorn i huset... Sen börjar jag också bekymra mig för isläget i vintern... vi har faktist ett helt hus som ska ut till vår ö... på isen... så nu ska vi hålla tummarna för en kall vinter sen...
Idag väntar en eftermiddag på jobbet.... alltså en helt vanlig Måndag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar