Summa sidvisningar

tisdag 10 maj 2011

Vilken härlig "sommardag" det varit idag. Tillbringade hela förmiddagen på "fjäderholmen".... ja alltså jag sov...efter en ganska intensiv natt på jobbet. Var jätte trött när jag kom hem, fick sätta på mig pyjamasen och somnade tvärt. Var mitt i en dröm då väckarklockan ringde... minns bara fragment av drömmen men har ett minne av att den var intressant.... Hämtade Emma från svärföräldrarna....

Kvällen spenderades ute... Har jobbat i mitt trädgårdsland ikväll.

Det är såå roligt att plantera och planera. Nu har jag planterat dill, persilja och lite sommarblommor.

Potatisen är också i jorden. Emma har en egen bänk som hon planterat och ska sköta i sommar. Denna skylt kan ingen missförstå.

Imorgon väntar jobb med min blomrabatt som jag tänker flytta lite blommor i och fylla på med mera matjord. Jag fick en pion av min svärmor så den ska dit bara jag fyllt upp tillräckligt.
Hann med en kaffekopp på vår terass bakom huset. Bor vi inte vackert så säg?




Nu första deltävlingen i melodifestivalen... heja Finland och Norge......!

2 kommentarer:

  1. Men hjälp va fint ni har det, bra bilder. Verkligen. Vill gärna ta en guidad tur där när allt é grönt å fullt av blommor :D Å så får vi inte glömma upplägget med alla bilder å text, tummen upp....

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha Tommy....varför vänta tills allt är grönt och fullt av blommor.... Vi bor på passligt promenadavstånd... Och du är lika förvånad varje gång jag lyckats få in nån bild.... jag lär mig...:)

    SvaraRadera