Summa sidvisningar

lördag 14 maj 2011

Äntligen melodifestivalen....


Hmmm.... sedan jag skrev sist.... Har vi lagt ut båten... båtarna. Möjligheten att komma sig till sommarstugan är således öppna.... Härligt! Hade ledig lördag idag, alltid lika roligt att få vara hem då alla andra är hem och hittar på nåt roligt. Vi packade väskan och tillbringade dagen ...gissa...Yes.. på skären ...var annars. Vår hund njuter så av sjön att det var omöjligt att få in honom i hytten..Han står alltid där och njuuuter!

Johan hade projekt bygga ut verandan så det var han upptagen med... Jag städade vår bastu, där vi sover, planerna är väl att i framtiden bygga en egen villa men just nu prioriteras annat i livet .. så där ekonomiskt. Man borde vinna på lotto,...DÅ vet jag vart jag skulle sätta mina slantar...en egen sommarstuga. Hoppas det blir av innan Emma är i tonåren och inte alls bryr sig att komma med oss alls. Vi var inte natten över fast det hade varit frestande... men årets festlighet närmar sig med stormsteg och jag SKULLE hem!. Melodifestivalen äger rum ikväll och det skulle vara olagligt att vistas ute på en holme utan tv just den kvällen. Jag säger bara ... YOU GO ERIK SAADE! Håller tummarna!
Nu en timmes väntan kvar.... Och sen let the show begin..... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar