Summa sidvisningar

söndag 12 februari 2012

"Det går för långsamt....."

Melodifestivalen igår då..... Startfältet ett helt annat denna vecka... Egentligen just inga bottennapp ... nåjaa förutom den där "rockabilly" låten... som jag gärna hade sluppit. Lite synd att den här låten blev sist... Ingen vinnare direkt men den är sådär pigg på ett upplyftande sätt faktist:



Ja säger bara wow till de båda som åkte vidare till Globen direkt... Ulric Munter och han Lindgren. Coola låtar! Han verkade uppriktigt förvånad över att gå vidare han Lindgren... roligt att se hur rörd han blev. Timotej var en favorit hemma hos oss och de får en andra chans..och då ger de järnet.! Programledarna var en aning bättre i går måste jag säga än vad de var första programmet... lite mera saklighet och mindre skämt... bra så!

Igår var jag ledig och jag unnade mig en "Göra ingenting-dag"... vi är inte riktigt på topp så där med hälsan hos Johnsons... min förkylning sitter i näsan... stenfast.. så jag snorar mig mest hela tiden. Johan har också varit däckad i helgen. Jag tillbringade min dag i går i soffan sittandes med en intressant sticksöm... försökte mig på baby tossor och de blev riktigt bra faktist.Bilder kommer sen när jag får båda färdig. Idag väntar eftermiddagsjobb och det känns motigt... hade gärna varit hemma och snutit mig...och jaa kanske stickat... högst troligt...

Igår gick även mina tankar till Åbo där allra sista föreställningen av Les Miserables gick av stapeln igår.Sorgligt... Tack Alexander Lycke och Terese Karlsson och hela ensamblen för en livsomvälvande föreställning..... På återseende i nån annan föreställning... jag tänker då ha ögonen öppna så att säga...Farväl Les mis.....farväl.....




Kan ni gissa vilken sångare i denna videon...Jepp.... The one and only Alexander....

3 kommentarer:

  1. Så bra att jag kom mig till Åbo då...eller något...:p

    Å programledarna var ju mycket sämre denna vecka....vi é verkligen inte eniga....

    Tror jag vet varför. Vi hann ju aldrig riktigt med 2011 års julklappsdisskusion så därför blev det såhär :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa kanske det Tommy.... Men om jag minns rätt var vi oeniga även ifjol om låtarna ... vi har kanske inte samma smak vad gäller musik....

      Radera
    2. Sant. Kanske borde J Gardell ställa upp, då skulle vi vara eniga...ja eller han....förnamnet börjar på A.....Lycke?

      Radera