Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Rätt låt vann!

Ha... RÄTT LÅT VANN!! YES! Tänk om jag blivit synsk... med tanke på att jag rekommenderade klippet för nån dag sedan. Låten är gripande på nåt sätt... och så annorlunda att den är jätte bra. Vakade in resulatet med syrran hemma i Jeppo... med chips och dipp och resonemang då den ena inte höll med den andra... om låtens kvalitet alltså. Men iår måste jag säga att vi var väldigt samtämmiga.... Tummen upp för Loreen... ! Och vad förgyller inte en melodifestival om ej besök av självaste Mr Pop himself... May I present the one and only: Erik Saade!



Gårdagen annars försökte jag vara ledig och göra ingenting... problemet med dessa dagar att hur mycket jag ser fram emot dem så när de kommer går jag runt och har en del dåligt samvete för att jag inte tar tillfället i akt och gör allt det där jag inte hinner när jag jobbar.... så som städa... plocka upp... stryka ... o.s.v. Och så var det så förargligt vackert väder i går så man bara måste ju vara ut... jag måste säga att jag inte tycker om den här "klott-tiden"... Det droppar av taken... leret kommer fram och man blir först våt... sen till råga på allt blir man ju lerig också.. och så tar man ju in allt lera också.....huvadådi... Det kunde bli torrt och sommar på en gång... Och idag hoppades jag på riktigt dåligt väder så man kunde få vara inne men... Nehej... UT måste man... He va int naana tå..... Ska bara lyssna lite på låtarna från igår... och så den låten och så den.... Tyckte faktist den här sketchen var lite bra... :



"... Erik Shadey....Sadey.... Shadeydey....."

1 kommentar:

  1. "Gårdagen annars försökte jag vara ledig och göra ingenting... problemet med dessa dagar att hur mycket jag ser fram emot dem så när de kommer går jag runt och har en del dåligt samvete för att jag inte tar tillfället i akt och gör allt det där jag inte hinner när jag jobbar.... så som städa... plocka upp... stryka ... o.s.v" - Det var du som sa det, tänker nog lika jag också men så blir det sådär och så gör jag allt det där då :p

    Å sketchen var faktiskt kul den, Saade kunde kanske byta namn, just Shadeydey tyckte jag om :D

    SvaraRadera