Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2011

Mamma-barn shopping

Tillbringat dagen med min mamma...... riktigt roligt. Vi tog en tripp till Kokola för lite vårshopping. Hade lite begränsad budget men köpte ändå lite kläder till mig och min dotter. Vi har provat kläder, plockat ut vad man tyckte man ville ha, sedan bytt...provat..bytt till större eller mindre storlek.... gått om en rea hylla och hittat nått annat..bytt igen. Pratat och skrattat. Lyckades även med vårt mål att hitta ett matställe med så mycket fett att det nästan rinner när man äter det... Hesburger fick duga, mamma tyckte att det kunde ha varit lite högre fetthalt i just den hamburgaren vi åt, men vi tänkte att kanske det skulle inneburit en tilläggskostnad.....:) En rolig dag.

Ännu täppt i näsan och snorat mig i massor så det skulle vara konstigt om jag inte smittat ner hela Kokolas befolkning.... Mycket möjligt. Känns i alla fall mycket bättre idag och fast jag hör lite sämre och har lite halsont så är jag feberfri och fit for fight. Nattjobb väntar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar