Summa sidvisningar

tisdag 1 maj 2012

10 års jubileum

De här fina buketten fick jag av min man redan igår men vi firar 10 årig förlovningsdag idag. Vi började vara tillsammans för 17 år sedan just en första maj. Jag var 17 år och han 19.... Första åren var vi ännu lite flyktiga och vår väg har inte varit spikrak, men vi har på ett eller annat sätt alltid hittat tillbaka till varandra. Vi förlovade oss 1.5. 2002... Han är mitt bästa bollplank med nya ideer, en tyst vän som lyssnar när jag försöker säga nåt, har lugnet ibland som inte jag har, ibland är han för ivrig och då bromasar jag, Vi har samma humor och skrattar ofta, han ser när jag är ledsen och frågar alltid "Varför är Annika inte glad idag då?".... och om jag kunnat hålla tårarna inne tills det så då kommer de när han frågar. Han ger mig space när jag behöver lite ensamhet. Jag hade inte kunnat hitta bättre livskamrat....Jag älskar vårt liv tillsammans... Han är min bästa vän....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar