Summa sidvisningar

måndag 7 maj 2012

Ok... Dagarna går fort... det verkar som om jag inte skrivit på flera dagar nu igen... Men ibland lever jag bara vardagen med jobb och stressande att jag inte tycker mig ha så mycket att säga... och då hör det till min natur att vara tyst.

Igår gjorde jag något jag inte varit på tidigare. Mina vänner från jobbet hade dragit med mig på facket tehys sponsrade ansiktsbehandling, jag vet inte om de tyckte att det behövdes eller ..... Jag hade bara en dag ledig och när måndagen kom verkade det inte så lockande att igen ha en massa program så jag närpå skippade det hela. Vilken tur att jag for ändå.
Jag for dit med risk för att de kanske skulle säga att " de kan ju försöka göra något åt mitt nylle men inte helt säker på att det går.... men de ska göra sitt bästa, att jag kanske var ett hopplöst fall.

 Det var yrkesskolans elever som går skönhetslinjen som gjorde behandlingarna som praktik i sin skola. De hade en helt egen salong i skolans utrymme med mottagningsdisk och britsar och speglar och grejs. En lite tjej tog hand om mig och hon var hur duktig och proffsig som helst. Jag måste säga att det är en jätte fin skola det där. De lär verkliogen sitt yrke praktiskt... Jag fick tvätt, peeling, mask och rubbet... och jag tror aldrig att jag unnat mig nåt sånt tidigare... Riktigt skönt faktist. Jag kände mig såå beutiful hela dagen igår..


 Sommaren börjar närma sig och man börjar vänta lite på semester alla här hos oss. Emma börjar bli skoltrött och det är "töögot" varje morgon nu att stiga upp och masa sig ut till taxin. Jag börjar ha extremt lite tålamod både på jobbet och hemma. Johan känner sig också trött. Men snaart... kommer sommarlovet och lite ledighet i sikte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar