Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Härlig Pop och ökat självförtroende....

YES.....I did it..... "Det är konstigt med mig när jag kan allt..... utom slalom"....

Jag gjorde två smörgåstårtor och alla åt och alla lever ännu. Svärfar frågade faktist om vi hade beställt dem från bageri..... wow.... Det kostade mig en del ångest igår och telefonsamtal till min mamma. Jag hade en aning råddigt i köket igår när jag höll på men de blev klara och de gick att äta.... jag hade kunnat ta en liten segerdans idag då alla satt och åt...  men jag satt coolt kvar  på min stol... gjorde ett litet segertecken i köket i min ensamhet sen....

Melodifestivalen igår då.... som jag alltid varit barnsligt förtjust i.... Vilket startfält, vilka låtar, härlig pop.... I LIKE! Linda Sundblads popplåt i början tyckte min dotter om och den är faktist en riktigt bra glad-popp låt så den har vi dansat till lite idag. Killen efter det med en ballad var faktist helt ok... orättvis sista plats om nån frågar mig... sebastian hade en bra låt som växte under låtens gång. Sara Lumholdts låt var inte direkt dålig men de låga tonerna i verserna klarade hon inte sig riktigt rent igenom men refrängen var bra. Har viftat med armarna idag i takt med nynningen till refrängen ( om nån har sett mig och undrat vad i världen jag höll på med). Jaaa nästan alla var bra. Tycker inte riktigt att Playtones är mina favoriter, tycker inte om stilen på det bandet men låten var fartfylld på just deras sätt. .... Sen kan vi ju discutera Erik Saades låt..... Jag kan bara säga wow! Den var bäst. Inget minus precis att han är rena ögongodiset. Min tippning är att han vinner alltihop.Jag bara älskar melodifestivalen...

Nattjobb väntar... hade varit skönt att krypa i säng när alla andra far men icke... jag kommer att nynna hela natten... har såå många från igår att nynna på.... Jag kan ju ta koreografin till inatt nu i den mörka korridoren när inte så många ögon ser mig... Let s  shake it..... Musiken förgyller mitt liv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar