Summa sidvisningar

söndag 2 december 2012

storlek 42

Jag har haft en tanke rätt länge om nya skor. Ingen skillnad alls faktist,  bara de passar något sånär.... jaa... så att jag kan gå i dem rätt löst och ledigt... bekvämt i dem.  Men det fanns just inte alls skor i någon affär just då så jag skulle få meddelande om när de skulle få in de skorna som passade mig.

I torsdags ringde de, de hade skor.... enda kruxet är att de inte var i min storlek. Jag har storlek 39... har ingen erfarenhet alls av 42:orna.... jag hade önskat jag hade det men tyvärr var jag endast bekant med storlek 38-39.  annars tror jag seriöst att skorna de bjöd ut var nästan presic så som jag hade förställt mig...

Så ja tog dem.... ändå....
Så nu står jag här med lite för stora skor.... jaa rätt mycket större än jag tänkt.....
och jag vet inte om jag kommer att snubbla lite mera, vira in mig i mina egna skor... och hur det går när jag ska springa det vet gudarna... men inte blir det väl värre än att jag får stiga upp igen och fortsätta.

Så att så att... här står jag med mina nya skor.... lite för stora, men röda och fina.... och jag kan änd känna mig lite stolt över att få ha dem.... de är ju trots allt skor... som jag önskat mig... Nu börjar vi gå då.... jepp det gör vi......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar