Summa sidvisningar

söndag 23 december 2012

Julefrid till er alla!

Och DÄR inleder jag nu officiellt min julefrid..... Nu är allt inhandlat, paketerat, levererat och klart. Jag har försökt tänkt på alla, köpa alla ingredienser, stressat fram och tillbaka, försökt tänka på alla detaljer, drogs med i stressen som jag bestämt gör varje år fastän jag varje år  lovar dyrt och heligt att inte göra det. Men nu är allt klart, varje garände är fästad, varje tejpbit på plats så nuuu tänker jag börja njuta och låta julefriden komma in. Är nu ledig två dagar och tänker faktist bara vara med min familj, njuta av gemenskap och glädje. Jag hann.... iår också.... du milde tid.

Nu tänkte jag resten av helgen fokusera på Jesusbarnet och gemenskapen....  Jag ska faktist knyta mig... skriver mer imorgon när jag inte har tejpbitar överallt och presentpapper över hela golvet. Har mycket att skriva om och jag bara bubblar av meningar jag borde pränta ner men vi tar det imorgon.

Tänker inte föja massan och framföra julhälsningar på facebook i år.... utan gör det här.... Jag föredrar att krama "in person".... men de som följer min blogg vil jag önska inte en klyschig God Jul.... utan helt enkelt Julefrid.... en varm Julefrid så det är så där varm och moijju stämnning... Ta hand om varandra så länge vi har de nära omkring oss... Varm Julkram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar