Summa sidvisningar

lördag 23 juni 2012

Bildbevis och Caprifoldoft....




Ok här är bildbevis..... Vi är på gång. Stugan är uppe. Den lodräta plankan som står rakt upp ( som Johan håller i) är höjden på vinden.... så när vi får semester far vi "uppåt i livet". Jag kan inte göra så mycket då har jag på känn  annat än att var rädd antar jag. Ställningar ska göras hela vägen runt för säkerhetsskull också.




Sen ska jag visa: HÅL.....i bakväggen...:




INTE  HÅL:


mellantaket är på gång också.... som ni ser.


Det här blir utsikten från vårt fönster i den nya stugan...
 


Jag har sovit efter en vaknatt idag... Midsommardagen till ära... så jag kom ut till ön först mot eftermiddagen. Hade en solig och skön dag där ute och jag hann faktist simma lite också.... man vill ju inte vara "fisin" om man säger så. Vi har ju en 8 åring som inte är sen att säga det annars.

De skjutsade hem mig igen till kvällen för jag jobbar imorgon... suck! Men thats life... Sista vecka i jobb väntar och visst tycker ni inte att det börjar vara lättare att andas redan..... tycker ni inte det??

 Är såå glad i hjärtat över min caprifol som blommar hemma upp efter ladan... borde ta en stol och bara lukta och njuta av den.. Fin va? Hoppas ni alla haft en skön Midsommar... det har jag i alla fall. Nästa år firas den i den nya villan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar