Summa sidvisningar

tisdag 22 oktober 2013

Dagens bild nr 1






Ok...... Tadaa.... Dagens bild... Grrr... I am a Tiger... Beware!  Hittat så härligt garn med djur mönster.. Hjertegarns animal garn. Direkt jag såg det så visste jag precis vem som skulle storgilla just djurmönstret.... så de är på väg sen till en 4 årig kille... Härligt garn, mjukt och skönt och förståss som alltid tunnt... stickas på 2,5 stickor.

Och det belyser alltså dagens tema eftersom jag haft ledig dag idag. Den sista av fem jag haft på raken. Det har varit så skönt och jag har fakitst hunnit landa i mig själv och bara unnat mig dagar av att göra det jag vill... därav temat stickning. ;)



Efter att jag använt ugnen idag då jag lagade mat lät jag den vara på och Emma och jag snurrade till en rulltårta till kvällskaffet... med egna hallon i och grädde. Emma slog en signal till sin farmor också och bjöd dem på kaffe så vi drack kvällskaffe tillsammans. Borde faktist spontanbjuda folk ibland.... det är riktgit roligt. Alla ska vi ju dricka kaffe så varför inte göra det tillsammans... helt ledigt sittandes med mjukisbyxorna på och bara prata... Varför måste det vara fest alla gånger innan man bjuder hem folk...hmm.... det där borde vi göra oftare. .

Jaja... så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter..... Imorgon jobb. Få se vad den dagen har att erbjuda.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar