Summa sidvisningar

söndag 3 mars 2013

Nya garnprojekt....

Tänkte uppdatera er lite med de olika projekten jag hunnit med nu efter julen... inga stora projekt som tröjor och sååå, fick som lite nog där kring jul med det... Som sagt.... bara projekt till mig och min familj..... NOT men jag hade sån lust att göra de här också... så kanske nästa projekt tillfaller familjen... eller kanske nästa.


Dessa tog jag på uppdarag genom facebook faktist... ett litet roligt projekt med roligt och utmanande mönster... rätt mycket varv att hålla räkning på men de var roliga och blev rätt bra... utpptill satte jag ett sidenband... De är stickade på 2,5 och i Fabel garnet från Drops.
Här agerar min dotter modell.... bandet syns bättre....
Dessa stickade jag till min älskade tvillingar på Åland till deras ettåriga födelsedag.... varav Albin mitt fadderbarn... det blev innalles 4 igelkottar...
Denna gjorde jag till en födelsedagspresent till en tonårig tjej... den är stickad i Cotton viscose och randad med Alpacka Bouclé... den blev rikigt härlig mjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar